BITHYIP - Заработок в интернете! Инвестиции Bitcoin | HYIP
Добро пожаловать
Вход

Building a More Metrics Driven Marketing Department | Shanee Ben Zur, Crunchbase

Спасибо! Поделитесь с друзьями!

URL

Вам не понравилось видео. Спасибо за то что поделились своим мнением!

К сожалению, только зарегистрированные пользователи могут создавать списки воспроизведения.
URL


Добавлено от Admin В НОВЫЕ ВИДЫ ЗАРАБОТКА
1 Просмотры
<

Описание

https://evgen3790.ru/invest-portfolio/paramatrix-review/ - ParaMatrix — Prizm Space Bot — народная матрица Вход в PRIZM SPACE BOT - https://teleg.link/prizmspacebot?start=231412215

Повышай свой финансовый уровень и зарабатывай больше денег вместе с нами! Для консультаций оставляйте свои контакты в комментариях!
#GlobalMarketingDay #MarketingTeam

Shanee Ben-Zur, Head of Marketing & Growth, Crunchbase

Watch all session on

One of the biggest traps that marketing teams can fall into is thinking that the volume of content we put out into the world, or the number of initiatives we spearhead, is equivalent to the results we drive for our company. Real results are quantifiable on a business’ bottom line--not just at the channel level or through vanity metrics. Marketing teams need to shift from Mad Men to to Mad Scientists--prioritizing impact by focusing on hypotheses and experimentation.

At the end of this session you’ll know:
- How to maximize your team’s impact on business by focusing on the opportunities that matter most
- How to create a fully formed marketing hypothesis with meaningful KPIs
- How to design an experiment that yields results you can trust to inform your future marketing strategies

Написать комментарий

Комментарии

Комментариев нет.
RSS
Яндекс.Метрика